Skrivet av: kritiskmybell | februari 24, 2009

funderingar

Jag funderar på en sak. Varför vissa som verkar var en fin och god vän slutar höra av sig.

Är man inte värde mer längre?
Trodde jag att vi var vänner fast vi inte var det?

Konstigt känns det i alla fall.

Fast det är väl så, jag har en vän som är min vän i vått och torrt. En som en gång i tiden vågade säga åt mig att ”jag vill inte ha med dig att gör om du ska vara på det här sättet”. Det är en riktig vän.

Nu när jag sköter mig så är vi nog bättre vänner än vad vi någonsin har varit.

Kommentera

Kategorier

