Skrivet av: kritiskmybell | januari 9, 2009

Andreas Kleerup och knark

För det första kan jag börja med att säga: Andreas Kleerup – vem är det?
Helt ärligt vet jag inte vem det är, har noll koll på olika kändisar men har säkert hört honom flera gånger utan att veta hans namn. För vad jag har förstått så är det en musiker.

För det andra är det något att gnälla över att få lämna ett up (urinprov)?
Jag menar har man inget att dölja, vad är problemet?

Jag själv har fått lämna en del up i mitt liv, och vad är det att gnälla om. Jag menar antingen har man tagit knark eller inte. Och har man inte gjort det så vad spelar ett up för roll. Har man tagit knark så är ett up rätt avslöjande, och då kan det bli jobbigt. Men då får man väl stå för det man har gjort eller?

Nu har jag ingen som helst aningen om Andreas Kleerup har testat droger, eller om han använder droger.

Fast jag vet vad jag anser om hans svar på vad han har för inställning till droger.

Vilken är din inställning till droger, använder du själv?
– Min inställning är… Jag säger som John Lennon: ”Vad än som tar dig genom natten, det är okej, det är okej”.

(Expressen.se)

Så lev som ni vill och kolla på världen med kritiska ögon…

BloggRegistret.se

Kommentera

Kategorier

