Skrivet av: kritiskmybell | januari 2, 2009

Tankar om 2009

Vad har du för tankar om 2009? Ska du gå ner i vikt, gå upp vikt, börja träna eller vad har du för tankar om 2009.

Vad har jag för tankar om 2009? Ja, det är en hel del.

Jag ska fortsätta vara nykter, drogfri och låta bli att vara kriminell. Det är det viktigaste för mig. Är jag inte nykter och drogfri så kommer jag garanterat bli kriminell igen.

Kliver jag på alkoholen och drogerna igen så är jag helt övertygad om att jag inte kommer sluta förrens min familj får gå på min begravning.

Sedan har jag lite andra mål också, fortsätta vara en bra far, få bilen att fungera, få ett jobb osv.

Men hur jag än funderar och tänker så är det viktigaste för mig att vara nykter och drogfri annars så skiter sig allt annat också.

För alkoholen och drogerna gör att jag skulle förlora allt, och jag skulle ändå inte bry mig speciellt mycket om det i det tillståndet.

Jag har kämpat som en dåre för att få det jag har idag, och det tänker jag inte släppa i första taget. Man ska aldrig säga aldrig, men jag kommer göra allt som står i min makt för att behålla det liv jag har nu. Tidigare hade jag inget liv.

Så 2009 här kommer jag och det här ska bli ett bra år, det kommer jag göra allt för att det ska bli.

Så lev som ni vill och kolla på världen med kritiska ögon…

BloggRegistret.se

Kommentera

Kategorier

