Skrivet av: kritiskmybell | december 28, 2008

Kondom på burk

Kondom på burk finns det? Ja, i alla fall på flaska som det verkar. Det kanske inte är en nyhet, men för mig var det en nyhet.

spray_on_condom_0731

Nu finns den, kondomen som du sprayar på. Smidigt, men fungerar det verkligen? Hur noga måste man vara? Hur lätt är det inte att man missar en fläck?

Hur blir det om man tar fel flaska? Man tar kondomen i stället för deon? Hur skulle det kännas att gå med en kondom i armhålan. Inte vet jag, undra om man ska skriva till rfsu och fråga dom.

Anledningen till att jag hittade den här ”spray-kondomen” var att jag satt och letade kondomer, den jag brukar använda har nämligen försvunnit ur sortimentet.
Får väl kolla på någon sida som säljer saker för sex och porr, dom har säkert kondom eller något annat roligt.

Så nu ska jag leta vidare, blir inte någon ”spray-kondom” för mig i alla fall…

Så lev som ni vill och kolla på världen med kritiska ögon…

BloggRegistret.se

Responses

  1. Hiiihi. Lite coolt tycker jag nog.

    Duuu… jag har nu flera ggr sagt att jag ska återuppta bloggandet. Skäms verkligen som fan.

    Efter nyår. Ok? Hytta med näven åt mig annars. Lova.

    Vill dock du ska veta att mitt liv är inte helt normalt just nu. Jobbar häcken av mig verkligen.

    Gott slut och gott nytt.

    KRAM

  2. Det är ingen fara, även jag har haft perioder då det av olika anledingar inte funnit tid eller ork till att blogga.

  3. Kondom på metervara är ju annars en potentiell höjdare


Kommentera

Kategorier

