Skrivet av: kritiskmybell | december 17, 2008

Minnesresa

Idag satt jag och kollade igen några av de bloggar jag har haft (de jag kommer ihåg). Det har blivit några genom åren, har bloggat på olika ställen i över tio år. Det blev lite av en minnes resa.

Varför skriver jag inte bättre kanske ni funderar? Ja, det funderar jag på ibland också. För vist är det lite bekräftelse i att få kommentarer.

Sedan bloggar jag för min skull, inte för att få kommentarer även om det är rolig.

Jag hittade en historia i en av mina tidigare bloggar, den blogg som jag själv anser att jag har skrivt bäst i.

Två fulla sjömän utanför ett horhus. De bankar på dörren, Madame öppnar.
– Vad vill ni?
– Vi vill komma in, säger sjömännen.
– Hur mycket pengar har ni? Frågar Madame.
– Vi har tillsammans 250 kr.
– För 250 kr. kan ni suga av varandra, säger Madame och stänger dörren.
Efter ett tag bankas det på dörren igen.
Madame öppnar.
– Vad vill ni? Frågar hon.
– Var ska vi betala? Frågar sjömannen

Så lev som ni vill och kolla på världen med kritiska ögon…

BloggRegistret.se

Kommentera

Kategorier

