Skrivet av: kritiskmybell | december 7, 2008

Tatueringar

Sitter och kollar på ”Miami Ink” och fan vad jag saknar pengar nu. Jag vill också tatuera mig. Iofs så har jag fem stycken redan, men jag vill ha fler. Men ”buhu” jag saknar pengar.

Finns det någon som vill donera pengar till en tatuering?

Eller det kanske finns någon som vill tatuera mig gratis eller väldigt billigt?

Gör någon glad till jul, mig, skänk mig pengar eller en tatuering…

Klicka på bilderna för att förstora dem. Det här dom tatueringar jag har, inte lätt att ta kort på sig själv.

Så lev som ni vill och kolla på världen med kritiska ögon…

BloggRegistret.se

Kommentera

Kategorier

