Skrivet av: kritiskmybell | november 29, 2008

Livet är en utgift

Så känns det just nu, att livet är en utgift.

Det är mörkt ut, men det är mörkare i mitt sinne. Jag ser inen glädje i någonting. Har spelat lite brädspel ikväll, vann båda omgångarna. Fast jag blev inte ens glad. Jag som är sådan speltorsk, jag brukar normalt kunna spel hur många gånger som helst. Även när jag förlorar så brukar jag få ut något av det, men i dag så ger inte ens vinst ett skit.

Fast det är inte så konstigt när allt jag ser, eller känner är bara svart. Det känns som vad jag än gör, är det som att ro i koskit.

Det är en massa skit som står mig nu, men om någon vecka vet jag om det har löst sig eller om jag ska deppa ihop totalt. Just nu vill jag bara be alla dra åt helvete, oavsett vem det är.

Jag har en massa ”förbjudna” tankar just nu, men dom tror jag inte att jag kan skriva här får du blir det ett jävla liv och massa tårar och sån skit.

Ja, vad fan ska man göra?

Vem kan man snacka med som förstår?

Livet är en utgift

Så lev som ni vill och kolla på världen med kritiska ögon…

BloggRegistret.se

Responses

  1. Shit, jag todde jag var tragisk och överlevd, men du vinner. Kom igen nu, lev lite mer, det kan ju bli kul sen, en annan dag

  2. Vet inte riktigt vad jag skalll skriva men att det blir bättre sen är en klen tröst. Man vill ha det bra nu och här. Om jag vore du skulle jag kontakta någon opartisk att tala med tex en psykolog, jag går hos en sådan nu och det hjälper. Man behöver ibland göra ett bokslut så man kan starta om ifrån noll med nya visoner och drömmar.
    Håller på dig!
    Många kramar.
    /Tomas

  3. Hej och tack för era förslag och stöd

    Jag har sådan här svackor ibland, och jag vet att det går över. Även om det känns långt bort när man är i det.

    Nu har ett svagt ljus börjat sprida sig i mörkret, inte mycket men det är en ljusning i alla fall

  4. Ibland är livet en enda jävla lång långfredag. Behöver jag säga mer? Men sen…


Kommentera

Kategorier

