Skrivet av: kritiskmybell | november 25, 2008

Till min bloggpartner: Förlåt

Jag, Ms Mybell, har inte varit inne på min egna blogg på flera veckor nu. Mitt liv är kaos just nu. Jag jobbar alldeles för mycket, har separerat med min förra kärlek och livet är just nu kaotiskt.

Jobbet är nog den tuffaste biten just nu. Jag jobbar tills ögonen blöder och hjärnan fullkomligt sprängs. När jag väl kommer hem är jag så slut som människa att jag däckar rakt av.

Jag sköter inte min hälsa, jag tränar ingenting och äter och sover på tok för lite.

Det är helt klart på tok för mycket negativ stress just nu. På tok för mycket.

Av denna anledning har bloggen prioriterats bort. Tid, engagemang eller ork finns inte helt enkelt.

Förlåt min kära bloggpartner för att jag inte sköter mitt uppdrag. Jag hoppas att jag snart kommer tillbaks. Jag vill komma tillbaks.

Stor kram till er alla från Ms Mybell

Responses

  1. Ingen fara. Jag har fullt upp med att hinna med skolan. Jag tror inte jag hinner det. Jag är inte heller så aktiv i bloggen.

    Hoppas det vänder för dig snart.

    Mr Kritisk

  2. Tråkigt att höra att ditt förhållande inte fungerade. Försök ändå att ta hand om dig så gott det går; begrav dig inte i jobb, utan förösk att äta ordentligt och träna regelbundet, och glöm inte att göra positiva saker bara för dig själv. Det är extra viktigt att du skämmer bort dig själv lite just nu! Kram på dig, och hoppas att du mår bättre snart!

  3. hjärtat, allt löser sig…Tror man på det så gör det det, kanske inte alltid som man hade tänkte sig, men det löser sig och man lär sig leva med det oxå. Jag vet ju att du är en hyvens kvinna med hjärtat på rätt plats, du är smart, skit snygg och grym på vad du än tar dig an. Vi saknar dig här, men du är värd att vänta på. Ta hand om dig, vet att det är svårt. Men träning och bloggar är inte det viktigaste i ditt liv, det är du och godis.
    Puss och Kram


Kommentera

Kategorier

