Skrivet av: kritiskmybell | november 4, 2008

Obama eller McCain?

Snart avgörs det. Snart vet vi vem som blir USAs nästa president. Blir det Obama eller blir det McCain? Tror ganska säkert att det blir Obama. Nu är inte jag insatt till 110% men enligt mig skall självklart Obama vinna. 

Hur man frivilligt kan vilja bli USAs president är dock en annan fråga. För inga pengar i världen skulle jag vilja prova på det. Fy vilket ansvar. Man måste nog tro på sig själv sjukt jävla mycket för att våga ta sig an den uppgiften.

Personligen skulle jag inte ens våga styra minsta lilla byhåla. Är alldeles för osäker, konflikträdd och mjäkig för att sitta på en sådan post. Jag bossar över min karl, det får räcka.

Nu snart göra mig i ordning inför natten. Imorgon bitti kasta mig på burken och se vem som vann valet.

Heja Obama!!

/Ms Mybell

BloggRegistret.se

Kommentera

Kategorier

