Skrivet av: kritiskmybell | november 1, 2008

Perrelli, sluta operera dig

Tittade på Idol igår och blev nästan rädd när jag såg Charlotte Perrelli. Jag har alltd tyckt oerhört mycket om henne och gör det fortfarande men någon måste få henne att sluta operera sig. Hon börjar se ut som Donnatella Versace och innan det går alldeles för långt… snälla, sluta spruta in saker i ansiktet.

Hennes kropp är sjukt snygg, riktigt snygg, men hennes ansikte förstör dessvärre allt. Hon har gått för långt, gått över gränsen.

Jag har inget emot skönhetsoperationer om det görs med sunt förnuft. Har man något man mår dåligt över och kan åtgärda det på något sätt, så ser jag inget fel i det. Men att överdriva och göra mer än vad som behövs, det blir aldrig bra.

Jag har själv gjort en skönhetsoperation och är oerhört glad och nöjd över det beslutet. I många, många år gick jag och funderade. Övervägde fördelar mot nackdelar. Fördelarna vann tillslut vilket jag inte ångrar för nåt här i världen. Tvärtom. Men det Perrelli gör är inte sunt förnuft nånstans. Det ser inte bra ut.

Visst nu är smaken som baken och det viktigaste är dock att hon själv tycker om sitt utseende, att hon själv tycker om det hon ser i spegeln. Vad andra tycker är ointressant men jag tycker nånstans att någon borde sätta upp en stor fet stoppskylt framför henne.

/Ms Mybell som nu ska ut och powerwalka bort massa onda saker i sin lilla hjärna.

PS. På tal som TV-program. Snälla TV4, lägg ner ”Stjärnor på is”. DS.

PS2. Usch, vilken dålig människa jag känner mig som just nu. Jag är så oerhört anti personangrepp och ändå så har jag skrivit två inlägg innehållande just det under loppet av en veckas tid. Kanske är jag inte så jävla god och fin som jag inbillar mig att jag är. Oops. DS2.

BloggRegistret.se

Responses

  1. Hej!, håller med dig om att Perrelli har en snygg kropp men vad hjälper det när hennes ansikte ser ut som det gör.
    Det som är positivy med henne är att hon verkar vara en väldigt bra människa. Positiv och glad etc–

  2. […] Read the rest here: Perrelli, sluta operera dig « Dubblabudskap […]


Kommentera

Kategorier

