Skrivet av: kritiskmybell | oktober 26, 2008

Bye bye sommar

Då har man vridit tillbaks klockan en timme då. Det var den sommaren. Nu är det bara att ladda upp inför vintern. Själv skulle jag mer än gärna göra som björnarna men jag vet inte om det skulle uskattas varken av min son, mitt jobb eller min karl. Det är väl bara att gilla läget och göra det bästa av siuationen.

Sorry att jag inte skrivit på ett tag. Har haft det lite hektiskt. Har dessutom varit på konferens med jobbet, en konferens som var långt över förväntan. En konferens jag inte alls ville åka hem ifrån.

Varför jag inte ville åka hem har jag funderat lite på. Kanske beror det på att jag där släppte allt här hemma. Det blev som en liten tillflyktsort där varken måsten eller annat fanns.

Nog om det, nu är jag hemma igen och allt är som vanligt. Eller nåt.

Igår kväll var jag dessutom på en liten tillställning på Rival. En vän till mig hade hemkomst- och födelsedagsfest. Han har för ett par dagar sedan komit hem från Tcad (stavas det så?) där han arbetat som major och dessutom fyllde han år.

Nu ar det en lugnare tillställning vilket passade mig riktigt bra. Hade dessutom med mig min son (som avgudar denne vän till mig, det är hans idol typ) och även min karl.

De va den helgen. En bra helg. Har lärt mig massa. Träffat nya fina människor och fått lite tankar och funderingar att spinna runt i min lilla hjärna.

Kram på er.

Ms Mybell

Responses

  1. Vad kul att du har haft en trevlig helg. Men årstiden som väntar gillar jag inte alls, skulle helst ligga med dropp i en skön säng och väckas runt april.
    Tråkigast är att jag har så kallt inne så att jag behöver att gå ut på balkongen att värma mig. Eller så håller jag på att bli förkyld!.

  2. Tchad skrivs det nog1

  3. Tomas
    Tackar för stavningsrättelsen :o)
    Tycker inte heller om kylan, men det är väl bara att gilla läget… eller nåt.
    Kram på dig!!
    /Ms Mybell


Kommentera

Kategorier

