Skrivet av: kritiskmybell | september 29, 2008

Vilken fråga vill du ha svar på?

Finns det någon fråga som du vill ha svar på, som det inte finns något svar på idag?

Ex. När kommer jorden gå under? Finns den äkta kärleken? Kommer min relation till min partner hålla? Vad hände egentligen i lördags kväll? Kan man schamponera en säl?

Som ni ser finns det både djupa och mindre djupa frågor. Vad har du för frågor som du går omkring och funderar på?


Svar

  1. Jag, Ms Mybell, vill ha svar på hur mitt liv ser ut om ca 1 år. Jag vill veta var jag ska bo och vilken skola min son kommer bli erbjuden att börja på.

    Kan du ge mig svar på dessa frågor så kommer du bli min stora idol för all framtid. Promise.

    Ha de.

    /Ms Mybell

  2. Det var svåra frågor. Du kan göra det mesta med ditt liv. Sedan vet jag inte hur mycket du kan påverka vilka skola din son får.

    Men börja med att styra ditt liv mot dom mål du har

  3. Godmorgon.

    Bra skrivet Mr Kritisk. ”Att styra ditt liv mot dom mål du har”.

    Ja.. det tänker jag fan göra. Jag ska nog se till så att det blir så som jag så gärna önskar att det ska bli.

    Tack för spark i baken.

    Ha en bra dag.

    Ms Mybell


Lämna en kommentar

Kategorier