Skrivet av: kritiskmybell | september 22, 2008

Saknar att kunna slänga på telefon

Är så förbannad just nu. Varför? Jo en viss människa ljuger mig rakt upp i ansiktet. Tur att mina barn var med annars hade jag säkert sagt något som inte lämpar sig för barns öron.

En stund senare ringer personen upp och pratar på som om ingenting har hänt. Först tänkte jag inte svara alls, men det känns lite väl barnsligt. Hur som helst så svarade jag, och sa att ”Vi måste prata sen, eller så skiter vi i alltihopa”. Och hur avslutade jag samtalet? Jo genom att slänga på telefon. Bara för att jag är så förbannad.

Men sedan kom jag på, det måste ju verka skit löjligt för den andra. Jag har ju mobiltelefon, och då kan man ju inte damma på telefon med någon effekt. Det blir ju bara bara ett lite ”pip” i andra änden.

Så nu saknar jag att kunna slänga på telefon.

Så lev som ni vill och kolla på världen med kritiska ögon…

Responses

  1. Vadan detta? Tycker inte om att min bloggpartner är arg. Eller det är väl helt naturligt att ibland vara arg. Ett bevis på att man lever och bryr sig om saker och ting.

    Hoppas allt reder sig.

    Kram från Storstaden.

  2. Jag tycker att du så jävla orättvis…
    Du tar inte reda på fakta innan du lägger ut detta på nätet.
    Det är bara jag som vet att det är mig du är arg på, men ändå.
    Det var du som hade fel. Och kan inte ens be om ursäkt för att du har anklagat mig att ljuga.

    Så jävla dåligt…

  3. Jag skrev om vad jag tänkte. Nu har vi ju pratat om det, och jag hoppas du förstår varför jag reagerade som jag gjorde.

  4. Ja, det gör jag.
    Jag är fortfarande besviken, speciellt för att du inte har bett om ursäkt för att du anklagade mig.

    Det är inte en lite grej du har anklagat mig för…


Kommentera

Kategorier

