Skrivet av: kritiskmybell | september 11, 2008

2800 bönder och fyllesvin

Imorgon bär det av till Soumi. Imorgon åker jag, Ms Mybell och min karl på en 24-timmars kryssning till Åbo.

Ser verkligen fram emot vår lilla tripp. Vi är sällan barnfria och det ska bli så mysigt att bara vara med varandra. Inga barn, ingen stress, inga måsten. Bara han och jag… och 2800 bönder och fyllesvin.

Vi ska äta gott, bo i en A-hytt med dubbelsäng och roa oss med allt vad nu båten har att erbjuda.

En sak jag garanterat ska göra är att spendera lite pengar på de enarmade banditerna. Älskar dem verkligen och vet med mig att jag egentligen kanske inte ska ställa mig där. Varför? Jo, för att jag får speldjävulen i mig direkt.

Vare sig det är spel på mobilen, enarmade banditer eller dataspel, så blir jag som besatt. Av den anledningen spelar jag aldrig dataspel tex. Vet med mig att jag skulle fastna och sitta där framför dumburken som en idiot och spela dagarna i ända.

Imorgon på båten får jag dock spela lite på maskinerna. 300 kr får jag spela bort, inte mer. Jag får helt enkelt se till att vinna så jag kan spela länge.

Hörs och ses om några dagar. Ta hand om er och varandra. Livet är alldeles för kort för att inte göra det.

Kram, kram.

Ms Mybell

BloggRegistret.se

Responses

  1. Ha så underbart ni bara kan. Ta hand om varandra. Kolla om ni kan få spa tid, jätte mysigt, så glöm inte badkläderan. Kram på er,men mest dig

  2. Hoppas du får en underbar resa fröken!
    Ta hand om dig

  3. Hoppas ni har haft en tervlig tur till det kära,hm sisulandet Finland. Det som är bra med båtarna är att maten är så bra och prisvärd.
    själv sitter jag här med en ny dator (inte en dag försent) en riktig värsting ifrån HP dessutom designmässigt överjävligt snygg.
    Ha det gott fröken!
    Mvh ifrån en Tomas som vet vad som behöver göras!?

  4. Elin.
    Vi hade det toppen :o)
    Kram på dig.

    Surjämten.
    Nämen… är du på besök? Trevligt.
    Hoppas allt är bra med dig. Snart bär det av för dig :o)
    JÄTTEKRAM

    Tomas.
    Kul med ny burk :o)
    Kryssningen va toppen. Papa Dee uppträdde och utöver det var det 2 sevärda shower. Riktigt bra tripp faktiskt.
    Ha en bra söndag.
    Kram, kram.

    /Ms Mybell


Kommentera

Kategorier

