Skrivet av: kritiskmybell | september 3, 2008

I behov av ny mobiltelefon

Jag är i behov av en ny mobiltelefon. Då jag inte har någon vanlig hemtelefon så är det faktiskt så att jag verkligen behöver en ny. Jag skiter fullständigt om den har wap, mms eller kamera.

Det enda jag behöver är en fungerande telefon som man kan ringa ifrån och skicka sms. Den gamla telefonen får jag starta om ett par gånger i timmen. Inta alls kul.

Som tur är så ska det vara någon slags utförsäljning hos en av butikerna här i staden. Ja, alltså i en av butikerna som säljer tv, video, dvd, mobiltelefoner m.m.

Så imorgon kommer jag hänga på låset som en pensionär och hoppas på ett fynd.

Så lev som ni vill och kolla på världen med kritiska ögon…

Responses

  1. Förr var en bra mobiltelfon lika med att den hade lång standby tid. Nuförtiden kan man göra i princip allt med en mobil, fast när man tagit bilden mms;at osv så räcker fan i mig batteriet inte till att ringa med.
    Det var bättre förr som pensionärerna skulle ha sagt.

  2. Redan då sa man att det var bättre förr 🙂

  3. Telefonerna nu förtiden är verkligen skit, rent ut sagt. Håller max ett år.

    Minns min första mobil. Den höll huuur länge som helst. Jag kunde i princip behandla den hur som helst… och den fungerade.

    Nu byter jag mobil minst 1 gång per år. Den jag har haft nu, har jag haft i 2 månader och den har redan spruckit :o(

    Tyvärr så tycker jag om nya mobiler… tycker om att leta nya, fina mobiler som jag kan leka med :o)

    Lycka till imorgon Mr Kritisk. Köp nåt snyggt. ”Fashion before Function” ;o)


Kommentera

Kategorier

