Skrivet av: kritiskmybell | augusti 21, 2008

Ont i kroppen pga. klantighet

I dag var jag mer än lovligt klantig, var ute och promenerade, ca 2 km. Jag hade aldrig varit på platsen tidigare, det fanns många skogsvägar där som såg rätt lika ut.

Hur som helst när jag hade gått ca 2 km så vände jag för att gå tillbaka. Vad händer då? Jo, jag pratar i telefon. Det är väl inget märkvärdigt med det, förutom att jag inte kollade så nog vart jag gick.

Jag tog fel väg, jävligt fel, när jag skulle gå tillbaka.

Så det som skulle ha blivit 2 km promenad efter skogsvägar, blev en sträck på ca 12 km fågelvägen. 12km!

12 km istället för 2 km är en jävla skillnad. Jag har rätt dåliga knän, brukar ha ont i dom till och från. Men nu, efter dagens extra lååånga promoenad så har jag jävligt ont. Inte bara i knäna, utan benen och ljumskarna också.

När jag väl, halvt stapplande, kom tillbaka till bilen så var det otroligt skönt att sätta sig bakom ratten. Vet inte om det någon gång har varit så skönt att sätta sig bakom ratten någon gång.

Så lev som ni vill och kolla på världen med kritiska ögon…

BloggRegistret.se

Responses

  1. Men galna människa!!! Stackars!
    No more göra två saker samtidigt alltså :o)

    Personligen hade jag satt mig ner och grinat. Hade grinat en stund, sen samlat mig och sen gjort det som dessvärre måste göras… gå.

    Usch… tycker synd. Hoppas knäna inte tog alltför mycket stryk.

  2. Orden ”ge upp” finns inte i min värld. Vissa gånger är det inte så bra.


Kommentera

Kategorier

